Ruilen en retourneren

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

Wat beloven wij?

  • 14 Dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Product ruilen? Lees meer hieronder bij het kopje ‘ruilen’
  • Groot of zwaar product? Die komen we ophalen.
  • Geld terug? Binnen 7 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Is je product kapot na 14 dagen? Dan heb je garantie op je product. Op elke productpagina staat de garantie van het betreffende product vermeld.

 

Ruilen

Ruilen van een matras

Mocht het comfort van een bij ons aangeschaft 1-persoons matras je binnen 150 dagen niet bevallen, dan ruilen wij die zonder problemen in voor een ander matras. De matrashoes blijft in dat geval jouw eigendom. De kern ruilen wij om voor een ander, door jou gewenst type.

Hiervoor betaal je slechts €95,- voorrijkosten en de eventuele meerkosten van het andere type matras. Op deze manier vindt je bij De-Slaapfabriek gegarandeerd altijd een passend matras.

 

Ruilen van kleine producten

Hoe ruil ik een product?

  1. Meld je omruiling aan via de mail [email protected] en geef aan welk product je ervoor in de plaats wilt.
  2. Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken.
  3. Het adres: De-Slaapfabriek, Berenkoog 14, 1822 BJ  Alkmaar.
  4. Je brengt het pakket bij een bezorgservice (bijvoorbeeld PostNL). Je betaalt zelf de verzendkosten.
  5. Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag of zo spoedig mogelijk je nieuwe product. De verzendkosten voor het nieuw op te sturen product betalen wij.

 

Ruilen van grote producten

Is je product zwaarder dan 31,5 kg – 120 x 60 x 60 cm (l, b, h) per pakket? Dan komen we het product bij je ophalen. Je betaalt hiervoor € 95,-. Ben je zelf in staat om het product in onze winkel te bezorgen dan is dit ook mogelijk. In dat geval worden er door ons geen kosten berekend.

Stuur een mail naar [email protected]. Het ophalen wordt door ons zelf of via onze logistieke partner verzorgd. We maken een afspraak met jou over de dag van het ophalen. Verpak het product altijd goed in plastic anders kunnen we het niet meenemen. Tip: Bewaar het originele plastic. We proberen overigens altijd de levering van het nieuwe product met het ophalen van het retour product te combineren. Dat is wel zo handig (je hoeft maar 1 keer thuis te zijn) en belast het milieu 1 keer minder.

 

Retourneren

Indien je niet tevreden bent, kun je binnen veertien dagen na levering melden dat je het product wilt te retourneren. Het betaalde bedrag zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen na ontbinding worden teruggestort.

Retourneren kleine producten

Hoe retourneer ik een klein product?

  1. Meld je omruiling aan via de mail [email protected] en geef aan welk product je retour wilt sturen.
  2. Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken.
  3. Het adres: De-Slaapfabriek, Berenkoog 14, 1822 BJ  Alkmaar.
  4. Je brengt het pakket bij een bezorgservice (bijvoorbeeld PostNL). Je betaalt zelf de verzendkosten.
  5. Na ontvangst maken we het bedrag binnen 7 dagen naar je over.

Retourneren grote producten

Is je product zwaarder dan 31,5 kg – 120 x 60 x 60 cm (l, b, h) per pakket? Dan komen we het product bij je ophalen. Je betaalt hiervoor € 95,-. Ben je zelf in staat om het product in onze winkel te bezorgen dan is dit ook mogelijk. In dat geval worden er door ons geen kosten berekend.

Stuur een mail naar [email protected]. Het ophalen wordt door ons zelf of via onze logistieke partner verzorgd. We maken een afspraak met jou over de dag van het ophalen. Verpak het product altijd goed in plastic anders kunnen we het niet meenemen. Tip: Bewaar het originele plastic.

Na ontvangst maken we het bedrag binnen 7 dagen naar je over.

Graag verwijzen we ook naar de uitgebreide informatie herroepingsrecht. Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

 

Hoeveel maken we naar je over na ruilen of retourneren?

  1. 100% Vergoeding: product compleet, in originele staat en verpakking? Je ontvangt 100% retour.
  2. 50% Vergoeding: incompleet en/of zonder verpakking of beschadigd of vies/gebruikt? Je ontvangt 50% retour.